مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)

محمدعلی طحانیان؛ مجتبی رمضانی؛ احمد قاسم‌زاده خسروشاهی؛ موسی رضوانی چمن‌زمین؛ سیروس فخیمی آذر

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1401، ، صفحه 115-152

https://doi.org/10.22054/ims.2022.14895

چکیده
  دو پدیده جهانی‌شدن و تجارت الکترونیک فرصت‌های رقابتی زیادی را در عرصه‌های مختلف مانند بازاریابی ایجاد نموده است. سیستم بازاریابی الکترونیکی امروزه به‌دوراز استراتژی‌های بازاریابی سنتی متکی به فناوری‌های برخط برای پاسخگویی سریع و کم‌هزینه به مشتریان عمده و خرد بازار می‌باشد. لذا هدف این پژوهش مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی ...  بیشتر